FAQ - Få svar på dine spørsmål

På denne siden har vi samlet de vanligste spørsmålene vi får fra kundene våre. Hvis du ikke finner spørsmålet eller svaret ditt nedenfor, er du velkommen til å kontakte vårt kundeserviceteam via chat eller på help.euroflorist.no/hc/no. Vi hjelper deg gjerne!


Når leveres blomstene?

Levering skjer normalt mellom kl. 09:00 og 16:00 til bedriftsadresser, og mellom kl. 16:00 og 21:00 til privatadresser. På lørdager leveres blomster mellom kl. 10:00 og 15:00.
Tidspunktet for levering kan variere da butikkene har egne leveringsavtaler.

Har blomstene mine blitt levert?

Vi er i ferd med å innføre leveringsbekreftelse via SMS – du vil motta et varsel når blomstene er levert til mottakers adresse.
Dersom du ikke har mottatt SMS og heller ikke hørt noe fra mottakeren, hjelper vårt kundeserviceteam deg gjerne med å gi en leveringsbekreftelse. Kontakt kundeservice via chat eller besøk help.euroflorist.no/hc/no.

Når må jeg bestille for levering samme dag?

Vi leverer samme dag til privatadresser dersom bestillingen gjøres innen kl. 14:00 mandag til fredag, og før kl. 12:00 på lørdager.
For levering til bedrifter garanterer vi levering samme dag ved bestilling før kl. 10:00 på hverdager.
Vi kan ikke garantere levering på søndager og helligdager. (Dersom det gis leveringsgaranti på enkelte helligdager, vil en oversikt være tilgjengelig på nettsiden med tider og steder for garantien.)

Leverer dere på søndager og helligdager?

Vi kan ikke garantere levering på søndager og helligdager, med mindre annet er oppgitt på nettsiden.
Bestillinger til slike dager vil bli levert dagen før eller påfølgende virkedag.

Jeg har en spesiell forespørsel for bestillingen min

Når du fyller inn mottakerens opplysninger og korttekst, kan du også skrive i feltet "Spesielle instruksjoner". Her kan du legge inn ønsker knyttet til buketten, for eksempel hvis mottakeren har allergier – da vil floristen velge blomster uten sterk duft.

Jeg har gjort en feil i bestillingen min. Hva gjør jeg?

Ta kontakt med kundeservice så snart som mulig via chat eller besøk help.euroflorist.no/hc/no, så prøver vi å rette feilen.

Jeg ønsker å kansellere bestillingen min – hva gjør jeg?

Send oss en e-post med informasjon om at du ønsker å kansellere bestillingen, samt betalings-ID.
Vi må motta e-posten senest kl. 14:00 dagen før levering for å kunne kansellere bestillingen.
Dersom bestillingen er over 1500 kr, må vi ha beskjed senest to virkedager før levering.
Utenom åpningstider kan du kontakte oss via e-post på [email protected].

Jeg er ikke fornøyd med blomstene – hva gjør jeg?

Dersom kvaliteten eller utformingen ikke lever opp til forventningene, kontakt den leverende blomsterbutikken (kontaktinfo står på innpakningen) eller Euroflorists kundeservice via chat eller på help.euroflorist.no. Siden blomster er en ferskvare, er det viktig at du tar kontakt så raskt som mulig etter levering, slik at vi kan vurdere produktet og eventuelt bytte det.

Jeg vil sende blomster til utlandet – hvor mye koster det?

Besøk vår side for utenlandsbestillinger og velg landet du ønsker å sende til.
Send til utlandet.

Jeg har et gavekort jeg vil bruke – hva gjør jeg?

Gavekort er tilgjengelig i våre medlemsbutikker og kan brukes som betaling der, men ikke i nettbutikken.
OBS: Våre nye gavekort i tre med skrapefelt kan brukes i nettbutikken.
Finn en Euroflorist-butikk nær deg på nettsiden vår under "Finn blomsterhandler", eller kontakt kundeservice via chat eller på help.euroflorist.no.